Despre Brandstorming

Află părerea bloggerilor şi a cititorilor lor despre tine. Cu Brandstorming.

Trimite-ne un mail pe brandstorming at blogalinitiative.ro ca să afli mai multe despre cum poţi beneficia de acest serviciu.

Campaniile de Brandstorming sunt studii de cercetare cantitative care își propun să surprindă și să măsoare părerea bloggerilor și a persoanelor care utilizează mediul online asupra unor produse, mărci, branduri etc…

Campaniile de Brandstorming oferă șansa bloggerilor de a-și spune părerea și de a-și face vocea auzită, iar brandurilor de a lua aminte la ceea ce vor onlinerii.

brand storm logoReprezintă:

  • colectarea de informații prin intermediul chestionarelor
  • prelucrarea informatiilor

având ca obiective

  • cunoașterea percepției onlinerilor asupra unui brand
  • evaluarea brandului  în mediul online.

brand storm logoPașii campaniei de brandstorming:

  1. Brandul vrea să știe părerea blogosferei despre acesta
  2. Reprezentanții brandului ne contactează pe brandstorming@blogalinitiative.ro
  3. Împreună cu aceștia încadrăm studiul și formulăm obiectivele
  4. Urmează o perioadă în care noi ne documentăm asupra brandului și a pieței
  5. Alegem și propunem metodologia – instrumentul de cercetare, eșantionare
  6. Bloggerii și/sau cititorii lor își spun părerea, răspunzând la chestionarul de pe brandstorming.blogalinitiative.ro
  7. Structurăm informația colectată și punem la dispoziția brandului raportul și analiza detaliată a campaniei
  8. În acest moment brandul știe părerea blogosferei despre acesta

brand storm logoCu ce este Brandstormingul mai diferit?

Pe lângă cercetarea științifică, analiza datelor și concluzii, campaniile de Brandstoming sunt urmate de o serie de recomandări și soluții cu privire la problemele identificate  pe zona de social media. Astfel, există și pasul:

  1. Kooperativa 2.0 recomandă.

Știți deja că suntem foarte buni în ceea ce facem. Ne-o spun clienţii, ne-o spun şi bloggerii. Mai multe detalii aici

brand storm logoTipuri de campanii de Brandstorming:

  • Percepția onlinerilor asupra unui brand
  • Evaluarea brandului  în mediul online
  • Alte studii realizate în mediul online, la cerere.

brand storm logoInstrumentul de cercetare utilizat:

  • chestionarul – studiile sunt cantitative.

brand storm logoPerioada recomandată de desfășurare:

  • 5 -15 zile;

brand storm logoCe NU este Brandstormingul!

Campaniile de Brandstorming  nu sunt politice și nu sunt studii de cercetare realizate

  • face to face
  • prin telefon
  • focus grup
  • folosind tehnica interviului.

brand storm logoConfidențialitate

Datele oferite prin intermediul Brandstorming sunt tratate cu strictă confidenţialitate, utilizate în scop statistic şi publicate doar sub formă colectivă.

SC BLOGAL INITIATIVE S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 26289 din 2012.

Despre BlogalInitiative, aici.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

749 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2494 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19672 postări la 419 campanii
cu premii în valoare totală de
206073 EUR
+340 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10672 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Campanii de brandstorming

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Articole recente pe blog

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor