Pentru companii

vreau-studiu-piata

Răspunsurile întrebărilor voastre sunt la bloggeri!

Trimite-ne un mail pe brandstorming at blogalinitiative.ro ca să afli mai multe despre cum poţi beneficia de acest serviciu.

Prin campaniile de Brandstorming, bloggerii și cititorii lor, pot să vă răspundă la  întrebări și să vă facă să descoperiți diferențele care fac diferența.

Campaniile de brandstorming sunt  studii de cercetare cantitative care își propun să surprindă și să măsoare părerea bloggerilor și a persoanelor care utilizează mediul online asupra unor produse, mărci, branduri… Acestea oferă șansa utilizatorilor de social media de a-și spune părerea și de a-și face auzită vocea, iar brandurilor de a lua aminte la ceea ce vor onlinerii.

Dacă vreți o promovare în mediul online, întrebați bloggerii!

micro logo brandstormingPașii campaniei de brandstorming:

  1. Brandul vrea să știe părerea blogosferei despre acesta
  2. Reprezentanții brandului ne contactează pe brandstorming@blogalinitiative.ro
  3. Împreună cu aceștia încadrăm studiul și formulăm obiectivele
  4. Urmează o perioadă în care noi ne documentăm asupra brandului și a pieței
  5. Alegem și propunem metodologia – instrumentul de cercetare, eșantionare
  6. Bloggerii și/sau cititorii lor își spun părerea, răspunzând la chestionarul de pe brandstorming.blogalinitiative.ro
  7. Structurăm informația colectată și punem la dispoziția brandului raportul și analiza detaliată a campaniei
  8. În acest moment brandul știe părerea blogosferei despre acesta

micro logo brandstormingCu ce este Brandstormingul mai diferit?

Pe lângă cercetarea științifică, analiza datelor și concluzii, campanile de Brandstoming sunt urmate de o serie de recomandări și soluții cu privire la problemele identificate  în palierul social media. Astfel, există și pasul:

  1. Kooperativa 2.0 recomandă

Știți deja că suntem foarte buni în ceea ce facem. Ne-o spun clienţii, ne-o spun şi bloggerii.

Mai multe despre Kooperativa 2.0 aflați de aici.

micro logo brandstormingTipuri de campanii de Brandstorming:

  • Percepția onlinerilor asupra unui brand
  • Evaluarea brandului  în mediul online
  • Alte studii realizate în mediul online, la cerere.

micro logo brandstorming Instrumentul de cercetare utilizat:

  • chestionarul, astfel, studiile sunt cantitative.

micro logo brandstormingPerioada recomandată de desfășurare:

  • 5 și 15 zile;

micro logo brandstormingCe NU este Brandstormingul!

Campaniile de Brandstorming  nu  politice și nu sunt studii de cercetare realizate:

  • face to face,
  • prin telefon,
  • focus grup,
  • sau folosind tehnica interviului.

micro logo brandstormingConfidențialitate

Datele oferite prin intermediul Brandstormingului sunt tratate cu strictă confidențialitate, utilizate în scop statistic şi publicate doar sub formă colectivă.

SC BLOGAL INITIATIVE S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 26289 din 2012.

Despre BlogalInitiative, aici.

Dacă sunteți înteresat să vă promovați produsul sau serviciul vă recomandăm să aruncați un ochi peste STUDIILE DE CAZ. Veți vedea rezultate și statistici iar exemplele vă vor ajuta să înțelegeți mai bine cum putem noi și comunitatea Blogal Initiative să vă ajutăm.

 

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Adaugă un comentariu la Pentru companii

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

749 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2494 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19672 postări la 419 campanii
cu premii în valoare totală de
206073 EUR
+340 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10672 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Campanii de brandstorming

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Articole recente pe blog

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor