Studiu de caz: Ce cred bloggerii despre Blogal Initiative

I-am întrebat acum câteva săptămâni pe bloggeri ce cred despre platforma noastră şi ce modificări i-ar aduce. Am avut ca obiectiv să aflăm percepţia lor despre activitatea pe care-o desfăşurăm aici şi să înţelegem mai bine ce ar trebui îmbunătăţit.

Pe scurt, cam asta a ieşit:

Concluziile ar fi următoarele, structurate pe baza obiectivelor pe care ni le-am propus la început:

Am identificat percepția bloggerilor care sunt înscriși în Blogal Initiative despre această platformă.

Aceștia au atribuit platformei Blogal Initiative un număr de 40 de cuvinte diferite, toate pozitive: campanii, premii, blog, bloggeri, Chinezu, competiție, dar și seriozitate, inițiativă, creativitate, oportunitate, profesionalism etc. Principalele motive ale înscrierii acestora în Blogal Initiative au fost: câștigarea unor premii, îmbunătățirea, aptitudinilor de blogger, pentru a face parte dintr-o comunitate de bloggeri, dar și pentru a câștiga experiență în relația cu clientul sau creșterea vizibilității. Astfel, Blogal Initiative este perceput ca un generator de campanii profesionist cu și pentru bloggeri.

cuvinte care descriu blogal initiative

Am identificat percepția bloggerilor despre campaniile derulate pe Blogal Initiative.

motivele pentru care bloggerii s-au inscris in blogal initiative

Principalul motiv pentru care bloggerii aleg să participe la o campanie Blogal Initiative este subiectul campaniei. Cel mai important beneficiu al participării la campanii este câștigarea de premii, iar durata unei campanii este preferabil să fie între 8 și 14 zile.

Respondenții au ales un număr de 58 de campanii care le-au plăcut, iar motivele sunt: subiectul potrivit pentru blog, premiul interesant, pentru că au câștigat, pentru că au avut posibilitatea să testeze produsele, pentru că premiul a fost mare, produsele de calitate sau pentru seriozitatea clientului. Observăm importanța pe care o dau bloggerii subiectului briefului și faptul că filtrează campaniile, nefiind interesați doar de premii.

Am identificat premiile campaniilor apreciate de către bloggerii înscriși în Blogal Initiative.

ce premii prefera sa castige bloggerii

Aceștia preferă ca în urma participării la campaniile desfășurate pe Blogal Initiative să câștige: bani, laptop-uri, tablete, smartphone-uri, aparate foto. Astfel, ei doresc fie bani, fie produse electronice.

cel mai important beneficiu al participarii la campanii

Am identificat percepția depre Giftshop-ul Blogal Initiative.

Respondenții suțin că este foarte important cine oferă produsele pentru Gift Shop, având o părere foarte bună despre companiile care le oferă. Analizând datele, observăm că produsele și serviciile dorite de către bloggeri în Giftshop sunt diferite față de premiile campaniilor: invitații la evenimente, produse cosmetice sau electronice, cărți, dar și produse/servicii din domeniul lor de interes: publicitate pe alte bloguri, SEO, webdesign pentru blog.

Am identificat schimbările dorite de bloggeri la Blogal Initiative.

Bloggerii doresc să fie mai multe campanii, să primească sfaturi și recomandări, să fie întâlniri offline, mai multe campanii legate de evenimente cultural-artistice, mai multe produse / servicii în Giftshop, să creştem calitatea bloggerilor participanți, sa fie mai multe campanii cu câștiguri garantate, să se schimbe interfața Blogal Initiative, iar jurizarea campaniilor să fie făcută direct de către beneficiar.

Am identificat profilului bloggerilor activi

Cea mai mare parte dintre bloggeri scriu pe blog de mai mult de 3 ani. 28% dintre ei scriu articole de una-două ori pe săptămână, 25% dintre respondeţi publică câte-un material nou de 3-5 ori pe săptămână, 21% dintre ei scriu zilnic. Cea mai mare parte dintre respondenți, 48%, sunt înscriși în Blogal Initiative din anul 2013, 29% din 2014, 16% din 2012, iar 7% din 2011.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

749 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2494 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19672 postări la 419 campanii
cu premii în valoare totală de
206073 EUR
+340 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10672 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Campanii de brandstorming

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Articole recente pe blog

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor